2010-08-09

Fungerade det nu?

Strax efter lunch dök den gröna knappen med texten ”köp” upp igen på Tele2’s hemsida. Jag hade det på känn och var därför snabb med att lägga in ännu en beställning på en Iphone 4 + förlängt abonnemang.

Denna gång fick jag en bekräftelse skickad till min mejl och hoppas nu på leverans inom 2 veckor. De pengar som reserverades från den första (och av Tele2 makulerade) beställningen har fortfarande inte hittat tillbaka till mitt konto!

2 comments:

Anonymous said...

Hej Christoffer,

Om du väntat över 7 arbetsdagar på att pengarna ska synas på ditt konto igen efter den makulerade beställningen får du gärna mejla mig ditt mobilnummer och kontonummer på michaela.lindell@tele2.com ska vi försöka kolla upp varför pengarna dröjer. Du kan även kontakta banken och kolla med dem om de har några hinder från sin sida.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2.

Christoffer Sandberg said...

Hej Michaela.

Kul att ni från Tele2 tittar förbi och är aktiva i många av de sociala medier som finns ute på nätet idag!

7 arbetsdagar är en lång tid att reservera pengarna (när jag jobbade på en av de stora internetbutikerna var normen 3-5 arbetsdagar). Men jag väntar och håller utkik. Ser jag inte pengarna på kontot när jag kommer hem från Hong Kong skickar jag ett mejl till dig!

Fick verifierat av Brightpoint idag att allt såg bra ut med den nya beställningen och att den kommer skickas så fort leverans dyker upp hos dem :)

Mvh