2010-09-06

Kundvård i konsumentledet

Idag fick jag en kommentar (ej publicerad) på ett tidigare inlägg, med avsändare Fujidirekt. De bad mig att kontakta dem via epost, vilket jag snabbt gjorde.

Svarsmejlet från dem lät sig inte dröja och i det stod det bland annat: "Du har en superfin blogg med jättefina bilder!! Ville bara tacka så hemskt mycket för att du är en bra kund som skrev om oss och att du t o m länkade till oss".

Som tack fick jag en kampanjkod för att gratis beställa en fotobok (värde ca 350 kr). Underbart med proaktiv kundservice - när fotoböckerna dessutom är fantastiskt roliga och fina att bläddra i!

Tack Fujidirekt!

2 comments:

Anonymous said...

Kul nu blir det en gratisbok Hur kunde dem hitta ditt inlägg Kram mamma

Christoffer Sandberg said...

Jag tror att de gjorde en sökning via Google efter vissa nyckelord som var av deras intresse. Jag antar att min blogg kom ganska högt upp i träfflistan och att de slank in här på det viset.

Trevligt och väldigt oväntat var det i alla fall :)